måndag 3 augusti 2009

Trevlig dag


Idag kom min kära vän på besök med sin söta dotter som är 2 år. Nu har jag fått in henne i Twilight träsket haha. Hon hade tittat på den i helgen, och hon tyckte den va så bra. Vi tittade lite på den idag när hon va här. Inte hela men bitar av den =) Hennes dotter fick tag i mina solglasögon och provade dom. Hon såg så söt ut i dom. Ganska så förstora =) Efter att dom varit här så knallade jag ner till min bror och co. Hans sambo kollade runt lite på internet, skulle se vart det va billigast att beställa Uggs. Vi kom underfund med att det är billigast att beställa direkt från Australien, från deras egna hemsida. Frakten är fri. Så de vart att kosta endast 90 dollar. Typ 600-700 kr. Billigt och bra.
Nu ska jag käka lite mackor och dricka te. Ikväll är det Lipstick jungle, och till det har jag köpt chips =)

1 kommentar:

  1. Sv: Visst är dom? Så jäkla nice :) Haha, vilken söt liten tjej där ;)

    SvaraRadera