fredag 7 augusti 2009

Soft

Efter att jag kom hem från jobbet så har jag bara ätit lite, diskat, pratat med älsklingen i telefon och bara softat. Sen har jag pysslat lite med pärlorna. Gjorde ett armband till halsbandet jag gjorde igår. Ett halsband gjorde jag också. Vart nöjd med de båda. Gjorde en vristlänk (eller vad det heter) också men den vart inge bra så den ska jag ta isär. Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag ska sova. Ska upp tidigt och jobba imorrn. Så det blir inte sent för mig inte....


1 kommentar:

  1. du är så himla duktig, men det har jag ju sagt förut. =)

    jo det va synd men jag förvånar mig inte längre, faktiskt.. o jag förstår verkligen inte vittsen med alkohol. men men..
    vi har vart ihop i 10 år nu i december.. en låång tid, ler.

    hur länge har du o din kille vart ihop då å vad jobbar du med?? =D kramar

    SvaraRadera