onsdag 12 augusti 2009

Quiksilver

När det kommer till tennisskor, gympaskor, fritidsskor, kalla det va ni vill så vill jag gärna ha sånna skor från märket Quiksilver, dels för att dom är grymt sköna och så snygga. Men nu har jag inte hittat några på ett tag, verkar som varenda affär jag vart in i har slutat sålt, finns inte nånstans. Men så på rasten på jobbet satt jag vid nätet och tittade runt på bubbleroom och där fanns det ganska många. Gissa om jag vart glad =) Men så vart det ett problem vet inte vilka jag ska köpa. Dom här väljer jag emellan...




3 kommentarer:

  1. Sv: Tack du ;) De helsvarta, helt klart! Då det går mot hösten och är lättast att matcha :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Hmm,, ja om du redan har ett par svarta säger jag de vita med svart text på :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Jaa, nouhat är verkligen favoriten! Haha, besutsångesten - det är min bästa vän! ;)

    SvaraRadera