tisdag 11 augusti 2009

090811

Idag har jag vart pigg hela dagen, kors i taket =) Även fast jag hade svårt att somna igår.
Vart lugnt på jobbet idag med.
Jobbar imorrn sen är jag ledig torsdag-söndag, så förbaskat skönt. Skulle egentligen jobba torsdag och fredag också men jag tog ut två semester dagar. Min mamma, hennes man och mina två småsyskon ska åka till Kolmårdens djurpark i Norrköping på Torsdag så då passar jag på att lifta med dom. Ska äntligen till min älskling då =) Han bor i Norrköping. Då får vi många dagar ihop =)
Nu när jag kom hem vart jag aldeles tom, vet inte nå vad jag ska hitta på, hmm....

4 kommentarer:

  1. va kul för dig att kunna lifta med till din pojkvän! =D

    jo jag vet, men man kan ju alltid önska att ledighet, innebar just ledighet! =)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo, tyvärr är det ju så.. en del blir utsatta :/.. Vad ska du hitta på ikväll? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack tjejen ;) Vad skönt med långledigt förresten där, tors-sön :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Ah, det är verkligen segt med jobb ibland alltså - men på lönedagen är det värt det ;)

    SvaraRadera