söndag 9 augusti 2009

Home sweet home

Nu är denna jobb helg slut =) Det har vart ganska soft att jobba i helgen, man är ju inställd på det så... Fast jag tycker nog att det är jobbigare att jobba varddagar. Vet inte varför, men kanske för att det är så mycket annat som ska göras på varddagarna. På helgerna kan man ägna mer tid åt brukarna, det är toppen =)
Imorrn är jag ledig. Ska inte göra så mycke mer än att tvätta. Mest ta det lugnt. Och så närmar sig Torsdagen då jag får åka till min älskling =) Längtar...
Nu ska jag äta lite popcorn och läsa. Sen ska jag sussa mig....

3 kommentarer:

  1. Sv: Jo, så är det nästan alltid - böckerna är bäst. antagligen för att man bildar sina egna latser, händelser och ansikten i huvudet. Sen blir det bara fel!.. Vad skönt att vara ledig en måndag du, håller med dig där.. skönt att jobba helg ibland, men denna helgen var jag gärna ledig, 30 grader sol i gbg, hurra! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja precis! sån är jag med, tycker man förstår lite bättre sedan när man får läsa, tänka och läsa om igen. Man fattar historyn bättre^^Aj, låter inte roligt det där - men har du inget solskydd? Typ spf 50 Vichy har jag själv.. är också känslig :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo, förstår din sits alltså :/ Det är riktigt tråkigt. Men en bra grej med detta är att man inte förstör huden och inte får rynkor så fort ^^

    SvaraRadera