lördag 8 augusti 2009

Popcorn

Nu har jag vart hemma från jobbet en stund. Har legat och läst fram tills nu. Skönt att koppla av med en bok. Det blev ganska rörigt på jobbet några timmar innan jag skulle gå hem och höll på tills jag slutade. Så jag va ganska trött i huvudet. Men nu känns det bra igen. Imorn får jag sovmorgon, börjar kl 14:00. Så skönt. Älsklingen ringde staxt innan jag gick hem från jobbet. Han hade skurit sig i handen på jobbet så han fick åka till akuten och sy tio stygn. Stackarn. Trist att jag jobbar annars hade jag kunnat åka dit och ta hand om honom. Men men jag ska ju åka dit på Torsdag. Får ta hand om han då =)
För några år sen fanns det färdig poppade popcorn från Estrella med cheddar smak, de va så otroligt goda. Sen helt plötsligt slutade de att sälja dom, jag kunde iaf inte hitta dom nånstans. Men så idag när jag va in på affären efter jobbet så stod dom där på hyllan och såg så söta ut =) Jag vart så överlycklig att jag köpte tre påsar. Så nu har jag ett tag =)
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog mest bara att slappa...

1 kommentar:

  1. jag hoppas att du har haft det gött i helgen, visserligen en dag kvar, men ändå! =P kramar

    SvaraRadera