måndag 20 juli 2009

Skor igen



I fredags så va vi till Linköping, K (min älskling) skulle förnya sitt körkort, det gick smidigt. Tog bara 5 minuter. De har tydligen inget sånt kontor här i Norrköping. Sen åkte vi till Ingelsta shopping center igen. K skulle byta ett par shorts som va för små. Sen lunchade vi med hans mamma. Sen kom jag på att jag behövde mer trosor. Behövde kanske inte är rätt ord, jag ville ha heter det =) Men jag hittade på Lindex. Har köpt samma sort förut och de är så sköna. Det är hipsters. Och så naturligtvis hittade jag ett par skor till. Man kan aldrig få för mycket skor =) De va på rea, kostade bara 199 kr.
Efter det åkte vi hem till hans föräldrar. K skulle tvätta bilen. Vi vart kvar där ett tag efter det och bara satt och pratade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar