tisdag 21 juli 2009

Ingen puss

Vaknade kl 09:00, lagom tid tycker jag. Sen insåg jag att jag inte fått nån hejdå puss av K när han åkte till jobbet. Antagligen sov jag så tungt så han inte ville väcka mig. Hörde han inte alls på morgonen, ändå brukar han snooza flera gånger. Aja han får ge mig dubbelt så många när han kommer hem =)
Skulle ha beställt tågbiljetter igår men det glömde jag. Åker hem på Torsdag. Men nu har jag gjort det. Jag brukar alltid ta så jag får biljetterna i sms form men det gick inte den här gången. Så jag får hämta ut dom. Går ju lika bra det men det är så smidigt att ha dom i mobilen, slipper man ju hålla reda på en massa lappar. Ska göra tre byten så...
Vet inte vad jag ska hitta på i dag. Blåser och är mulet så jag har ingen lust att ta en promenad. Blir väl så att jag fastnar vid Youtube, antagligen så hamnar nåt som jag hittar här =) Brukar bli så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar