fredag 24 juli 2009

Mmm gott

Nu har jag nyss kommit hem. Det va ett otroligt mysigt nytt ställe som vi åt på. Jag tog en bulgur sallad med kyckling. Och så hade jag i fetaost, soltorkade tomater, majs, rödlök, gurka och en vattenmelon skiva. Kall curry sås till det och naturligtvis cola zero. Man fick välja vad man ville ha i salladen. Det tycker ja va bra. Bella´s heter stället.

Sen gick jag hem till min bror och co. Pussade på mina brorssöner och hängde gäng ett tag. Sen gick vi och fikade på det nya stället jag va på tidigare. Jag tog varm choklad med grädde klick och en morotskaka. Sen knallade jag till bolaget och jag bestämmde mig ganska snabbt för vilket vin jag skulle ha. Det blev Dreams, 2 flaskor smirnoff ice och 2 flaskor xider pine+citrus. Gött gött....

3 kommentarer:

  1. Ja, det skulle nämligen stå på förpackningen att det var en av bieffekterna =/

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack tjejen! :) Shit vad gott det såg ut, och nyttigt! Bra där ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig lunch! vi får ta och ses snart igen!!
    Puss

    SvaraRadera