torsdag 30 juli 2009

Lekobus



Igår så följde jag med mamma, hennes man och mina syskon till Örebro. Dom skulle storhandla och jag skulle köpa ny tv. Men först så åkte vi till Lek och bus landet. Mina syskon ville dit, de är 10 (snart 11) och 12 år. Det finns massor med saker för barn att göra där, leka. Bland annat så har det studsmattor. Jag kan inte minnas att jag hoppat på en förut men har alltid velat prova. Inte för att vuxna får använda sakerna där men det struntade jag i. Jag hoppade =) Och det va hur kul som helst.
Efter det så åkte vi till Siba och köpte min tv. Det blev en Philips, svart, LCD, 37 tums. Kostade bara 6748 kr, inte så farligt.
Sen åkte mamma och dom till Willys och handlade. Jag traskade runt på Ikea istället. Hittade lite saker. 2 nya kuddar. En stång man skruvar fast på väggen och hänger korgar på som man kan ha lite skaer i, jag har bestick i dom. Eftersom jag inte har så mycket plats här så va det en perfekt lösning. Jag köpte lite mer men nu kommer jag inte ihåg va det va haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar