måndag 6 juli 2009

090706

Nu är jag hemma igen, och igång och jobbar.
Tågen va inte så farligt sena igår, bara när jag skulle från Arboga till Örebro. Vi skulle vara framme i Örebro 21:05 och sista bussen går 21:20. Men tåget va sent och kom inte till Örebro förrns 21:25, tågpersonalen hade meddelat detta till bussarna så de väntade. Tack och lov. Vet inte hur jag hade tagit mig hem annars.....

Åter till mina underbara vampyrer. Vill läsa böckerna igen men har lånat ut de till en jobbarkompis. Men hon är också så att hon slukar böcker så jag får nog tillbaka de innan jag gå på semester. Ska nog gå och köpa första boken i den serien, har ju bara sett filmen än så länge och den ska jag se ikväll igen, får inte nog av den.
Nu väntar och längtar jag till 20:e november när New moon har premiär.

Imorgon ska jag klippa mig. Lite nervös för det, vet inte hur mycket hon behöver ta av. Det är väldigt slitet. Men det växer ju ut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar