onsdag 1 juli 2009

090701

1 Juli !! Tänk va tiden springer iväg, men ändå går den så sakta.

I Lördags så skulle jag gå hem till en kompis efter jobbet och det gjorde jag. Men hennes pojkvän hade kommit så det vart inte att umgås som jag hade tänkt mig. Det gjorde ju inge att han va där men det blir aldrig att umgås på samma sätt ens respektive är med. Så är det ju med alla. Men det va kul att träffa henne.

I måndags va jag ledig så då tänkte jag att jag skulle få lite färg på mig. Jag drog iväg och köpte mig en korsordstidning sen la jag mig på stranden. Det va riktigt skönt, låg där i 1,5 timme. Det skulle jag aldrig gjort för jag brände upp mig totalt. Sen på kvällen och natten fick jag feber och spydde. Men jag pallrade mig upp på morgonen och gick till jobbet. Klarade inte av hela dagen så jag gick hem vid 13:30 och idag är jag hemma. Det röda börjar lägga sig lite nu och gör inte så ont längre. Lite ont gör det fortfarande. Fick kylbalsam av mamma. Det va skönt att ha på i början men så torkade den och då gjorde det ont när man rörde sig. Så igår köpte jag after sun på apoteket, det känns bättre. I morgon skulle jag tro att det inte gör ont alls längre.

I eftermiddag kommer min älskling. Han skulle ha kommit även om jag jobbat idag. Vi ska gå på bio ikväll. Transformers 2, jag tror den är riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar