lördag 4 juli 2009

090704

Nu är jag i Norrköping hos min älskling!!
Jobbade dag igår, så jag tog bussen till örebro efter jobbet. Gick på stan en stund för det va 2 timmar kvar till tåget skulle gå. Jag köpte lite saker på hm så jag skulle kunna fixa mina tånaglar. Måla de och så. Sen gick jag till stationen där jag såg att alla tåg va försenade. Mitt tåg va dock bara 10 minuter försenat. Men det öka hela tiden. Till slut va det 1 timme sent. Kom till Hallsberg där jag skulle byta tåg och fortsätta till Katrineholm. Det tåget skulle också vara en timme sent, men de trodde det skulle bli mer. Jag ringde till min älskling och berättade, han bestämmde sig för att komma till Halsberg och hämta mig. Några minuter innan han kom så kom tågetjag skulle med. 1,5 timme sent. Skulle tro att det va sent i Katrineholm också. Vem vet när jag hade vart framme i Norrköping. Tror nog att jag va framme långt före tåget. Hoppas det inte är många förseningar när jag ska hem på söndag. För jag kommer till Örebro kl 21:00 och sista bussen till Linde går 21:20. Blir det sent får nån hämta mig i Örebro.
Nu ska jag gå till affären och köpa frukost. Det blir fil, banan och kokos flingor, det är så gott. En tjej på jobbet äter mycket kokos på saker, det är från henne jag fått ideèn. Det tackar jag henne för, är så mumma. Sen ska jag greja med mina fötter.
Min älskling slutar jobba kl 15:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar