torsdag 4 juni 2009

Twilight


Filmen Twilight är helt underbar. Man kan verkligen känna kärleken mellan Bella och Edward, dom har en sån vacker kärlek. Den träffar en verkligen i hjärtat. Jag kan se den här filmen flera gånger om.
Läste boken När jag hör din röst (New moon på engelska), forsättningen på filmen. Boken va så bra. Tänkte när jag läste den att hoppas de gör en film på den här med. Senare samma dag så tittade vi lite mtv video awards (tror jag det heter) då visade de en trailer på på New moon, så den kommer på film jag vart så glad. Så jag googlade och skulle se när den hade premiär, trodde det skulle vara snart men där sjönk min glädje. Den har inte premiär förrns 20 november, så nu blir det en oändlig väntan.

Jag tycker väldigt mycket om vampyr filmer vet inte varför men det är något fascinerande med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar