lördag 6 juni 2009


Är nu hos min älskling i norrköping.
Förstår inte hur jag kan ha haft en sån tur att träffa nån så underbar som min älskling. Han är allt jag letat efter. Jag älskar han så mycket. Vi har inte träffats så länge men det känns så rätt. Jag har inte ett enda tvivel. I mina andra förhållanden så har jag tvivlat genom hela förhållandet, och dom slutatde som dom gjorde också.... Men med min otur så vet man ju aldrig. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att det här håller. Sen vet jag ju inte om han tvivlar....


Tillbaka till tanden...
Jag va som sagt redo med alvedon. Tog alvedon när jag kände att bedövningen började släppa, ville inte få ont. Och det funkade utmärkt, men jag hade ont i huvudet istället. Tog alvedon var tredje timme så jag inte skulle få ont. Man ska egentligen ta var fjärde timme, men det struntade jag i. På kvällen åkte vi och käkade, jag va lite nervös för det, men det gick faktiskt bra. Kom åt hålet några gånger bara med gaffeln haha.


Igår köpte jag boken Ljudet av ditt hjärta skriven av Stephenie Meyer. Tredje boken om Bella och Edwards kärlek. Åhh den är redan så bra, vill inte släppa den men jag måste ibland. Hoppas det blir film på den här med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar