måndag 8 juni 2009

Jaha nu va man hemma igen, kom hem sent igår kväll. Ville inte åka hem men jag har ju ett jobb att sköta så... Men nu är det 5 veckor kvar till semestern, hoppas dom går fort.

Igår läste jag klart boken Ljudet av ditt hjärta. Den va så bra den med. Men jag vart lite arg ibland. Trodde Bella skulle välja Jacob, och det hade jag inte gått med på. Så idag knallade jag till bokaffären och köpte fortsättningen. Den boken heter Så länge vi båda andas. Ska börja läsa den ikväll.

Nu i eftermiddag tänkte jag att jag skulle försöka rensa lite i min gå in garderob, har så mycket skit där. Saker som jag egentligen inte vill ha kvar men har kvar bara för att. Så vi får se hur mycket jag klarar av att rensa bort.

I lördags så va vi hem till min älsklings bror med familj, deras syster med familj va också där. Vi åt och hade trevligt. Jag är väldigt blyg och försynt av mig, så jag tror inte de fick så bra uppfattning om mig. Men men jag är ju den är jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar