måndag 22 juni 2009

Idag har jag och min mamma vart hos min bror och Lisa, vi plockade undan lite och diskade så att de skulle slippa det när de kommer hem. Aldrig roligt att komma hem till ett stökigt hem. När vi kom hem så fixade vi mat, kyckling gryta med jordgubbar och grädde till efterrätt MUMS. Sen spelade vi lite fia med knuff. Det är mammas och mitt spel, vi spelar det nästan varje dag, det är så kul. Sen fixade jag en Facebook sida åt henne så nu har hon lite att fundera på ett tag.

Nu har jag vart ledig i tre dagar, det har vart så skönt. Och min älskling kom till mig i lördags efter jobbet men så åkte han hem i söndags, för han skulle jobba idag. Det blev en kort visit men hellre det än ingen. Så nu tar det två veckor igen tills vi får träffas.

Imorrn är det jobbet som gäller igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar