måndag 18 maj 2009

God morgon.

Idag sov jag äntligen länge. Brukar annars vakna för tidigt när jag är ledig. Så idag behöver jag inte gå runt och känna mig som en zombie....

Det har vart fint väder hela helgen, men självklart när jag är ledig så regnar det... Surt.

Igår när jag kom hem tittade jag på en film som hette Max Payne, den va inge bra.
Den handlade om Max vars fru och barn hade blivit mördade. Så filmen gick ut på att han försökte hitta de som gjorde det. Handlade också om nån drog som va flytande och blå. När man tog den så såg man svarta onda änglar som vart ens död. Knepig film iaf...

Min älskling provade att flyga seglarflyg (tror det heter så) igår. Han tyckte det va coolt, usch jag skulle tycka det va otäckt. Inga motorer, ingenting. Nej det är inte nå för mig.

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar